Argentiina ja Ranska voittivat jalkapallon MM-kisojen välierät. Argentiina ja Ranska pääsevät kisojen loppuotteluun. Argentiina kaatoi tiistaina Kroatian 3–0. Ranska voitti keskiviikkona Marokon 2–0.
Jalkapallon MM-kisat huipentuvat ensi sunnuntaina, kun Argentiina ja Ranska kohtaavat loppuottelussa. Pronssiottelussa kohtaavat Kroatia ja Marokko.
Ranska on hallitseva maailmanmestari. Ranska voitti MM-kisat vuonna 2018. Ranska voitti maailmanmestruuden myös vuonna 1998.
Argentiina on voittanut aiemmin kaksi maailmanmestaruutta. Argentiina on vienyt mestaruudet vuosina 1978 ja 1986.
Argentiina on loppuottelussa ehkä pieni ennakkosuosikki. Ranska on kuitenkin erittäin vahva joukkue.
Jalkapallon MM-kisojen pronssiottelu pelataan lauantaina 17.12. kello 17. Ottelussa pelaavat Koroatia ja Marokko. Voit katsoa ottelun MTV3-kanavalta.
Jalkapallon MM-kisojen loppuottelu on sunnuntaina 18.12. kello 17. Ottelussa kohtaavat Argentiina ja Ranska. Voit katsoa ottelun Yle TV1 -kanavalta.
