Antti Pennanen on Leijonien uusi päävalmentaja

Teksti: Selkosanomat, lähde HBL
Kuva: Lehtikuva / Kimmo Penttinen
Uutinen julkaistu: 19.10.2023

Antti Pennanen on Leijonien eli Suomen jääkiekkomaajoukkueen uusi päävalmentaja.

Antti Pennanen aloittaa työnsä ensi vuonna. Hän valmentaa tällä hetkellä Tampereen Ilvestä.

Leijonia on valmentanut vuodesta 2018 lähtien Jukka Jalonen. Hän valmentaa Leijonia vielä ensi kevään MM‑turnauksessa Tšekin Prahassa.

Antti Pennanen on toiminut aiemmin myös nuorten maajoukkueen päävalmentajana, HPK:n päävalmentajana ja nuorten apuvalmentajana.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)