Suomalaiset toivovat, että Kaisa Mäkäräinen voittaa jälleen MM-mitalin.

Ampumahiihdon MM-kilpailut Italiassa

Ampumahiihdon MM- kilpailut järjestetään Italian Anterselvassa.

Kaisa Mäkäräisellä on mahdollisuus voittaa mitali ampumahiihdon MM-kilpailuissa.

Mäkäräinen sanoi pari viikkoa ennen MM-kilpailuja, että hän aikoo harjoitella kurinalaisesti, mutta maltillisesti. Mäkäräinen on MM-kilpailujen konkari. Hän on voittanut kuusi MM-mitalia.

Ampumahiihdon MM-kilpailut jatkuvat 23. helmikuuta saakka.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste