Kuvassa on San Francisco 49ersin Jimmy Garoppolo.

Amerikkalaisen jalkapallon Super Bowl on ensi viikonloppuna

Super Bowl eli amerikkalaisen jalka- pallon NFL-liigan loppuottelu pelataan 2. helmikuuta.

Super Bowl 2020 on sarjan 54:s loppuottelu. Ottelussa kohtaavat San Francisco 49ers ja Kansas City Chiefs. Ottelu pelataan Miamissa.

Super Bowl on maailman katsotuin urheilutapahtuma. Myös Super Bowlin puoliajan esiintyjät ovat aina tunnettuja tähtiä. Tällä kertaa esiintyvät Jennifer Lopez ja Shakira.

Super Bowl alkaa Suomen aikaa maanantaina 3.2. yöllä kello 1.30.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste