Amerikkalaisen jalkapallon Super Bowl on ensi viikonloppuna

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Super Bowl eli amerikkalaisen jalka- pallon NFL-liigan loppuottelu pelataan 2. helmikuuta.

Super Bowl 2020 on sarjan 54:s loppuottelu. Ottelussa kohtaavat San Francisco 49ers ja Kansas City Chiefs. Ottelu pelataan Miamissa.

Super Bowl on maailman katsotuin urheilutapahtuma. Myös Super Bowlin puoliajan esiintyjät ovat aina tunnettuja tähtiä. Tällä kertaa esiintyvät Jennifer Lopez ja Shakira.

Super Bowl alkaa Suomen aikaa maanantaina 3.2. yöllä kello 1.30.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)