AC Oulu nousi Veikkausliigaan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 01.12.2020

Jalkapalloseura AC Oulu pelaa ensi vuonna miesten Veikkausliigassa.

Oululaisseura varmisti nousun, kun se voitti ykkösen mestaruuden. Jalkapallolla on Oulussa pitkät perinteet. Viimeisten vuosikymmenien aikana pohjoisen valkea kaupunki ei ole kuitenkaan menestynyt lajissa. Oululainen seura pelasi pääsarjassa viimeksi 10 vuotta sitten.

AC Oulun toimitusjohtaja Juho Meriläinen iloitsee mestaruudesta ja Veikkausliigan paikasta.

– Tämän eteen on tehty älyttömästi töitä. Myös kotkalainen FC KTP pelaa ensi kaudella Veikkausliigassa.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)