Tutustu puolueisiin: Vasemmistoliitto

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019
  • 12 kansanedustajaa
  • Tunnettuja ehdokkaita: Paavo Arhinmäki, Zahra Abdulla, Silvia Modig, Anna Kontula

vasemmisto.fi

Vaalilupauksia:

• Vähennämme köyhyyttä.

• Takaamme, että jokainen pääsee viikossa  ilmaiseksi terveyskeskukseen.

• Nostamme eläkkeitä.

• Vastustamme ilmastonmuutosta. Teemme Suomesta liikenteestä päästöttömän vuoteen 2045 mennessä.

• Tuemme koulutusta ja tutkimusta.

• Luomme uudenlaisia työpaikkoja.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Tutustu puolueisiin: Vasemmistoliitto”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste