Terveyskeskuksissa on ruuhkaa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.09.2021

Terveydenhoito on kuormittunut. Sen aiheuttavat koronatestaus ja koronataudin jäljitys.

Terveyskeskuksiin on monissa kunnissa pitkät jonot. Joissakin kunnissa terveyskeskuksiin ei saa aikaa ollenkaan. Keskukset ovat ruuhkautuneet niin pahasti.

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin ylilääkäri Esa Rintala sanoo Yle Uutisille, että tilanne voi vielä pahentua. Flunssakausi on alkanut. Tilanteesta kärsivät neuvolat, kouluterveydenhuolto ja terveyskeskukset. Rintala sanoo, että koronatestausta ja karanteeneja pitää vähentää.

Lähde: Yle

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)