Keskusrikospoliisi on pidättänyt kaksi miestä. Miehiä epäillään terrori-iskuista Irakissa. Poliisin mukaan miehet ovat osallistuneet 11 ihmisen murhaan. Kuolleet olivat Irakin armeijan sotilaita, jotka olivat lomalla. Murhat tapahtuivat kesällä 2014.
Pidätetyt miehet ovat 23-vuotiaat kaksosveljekset. He kuuluivat terroriristijärjestö Isisiin. Miehet saapuivat Suomeen syksyllä turvapaikanhakijoina.
Poliisi pääsi miesten jäljille keskusrikospoliisin ja Supon selvitysten tuloksena. Vihje oli tullut vastaanottokeskuksesta. Pidätys tapahtui Forssassa.
