Myös muualla Itä-Suomessa on paljon lunta. Siellä monella paikkakunnalla lunta on yli 70 senttiä.
Tänä talvena lunta on satanut paljon myös Etelä-Suomessa. Helsinki-Vantaan lentokentän lähellä on yli puoli metriä lunta. Etelä-Suomessa on satanut paljon lunta, koska Itämeri on sula. Sadepilvet saavat merestä kosteutta. Rannikolla sataa silloin paljon lunta.
Sen sijaan Lapissa lunta on tavallista vähemmän. Siellä joissain paikoissa on vain 30 senttiä lunta. Mutta talvi jatkuu vielä. Lunta voi sataa paljon.
Lähteet Maaseudun Tulevaisuus, Foreca
