Suksia myydään nyt paljon

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.01.2021

Myös Etelä-Suomessa on nyt paljon lunta. Siksi suksia, kelkkoja ja luistimia myydään tavallista enemmän.

Tänä talvena suomalaiset ovat innostuneet talviurheilusta. Siihen on monta selitystä. Koronatartuntoja pitää varoa. Ulkona liikkuminen on turvallista. Ihmiset tekevät vähän matkoja ulkomailla. Rahaa säästyy, ja ihmiset käyttävät säästöjä urheiluvälineisiin.

Yksi selitys on tietysti talvinen sää. Koko Suomessa on pitkästä aikaa pakkanen ja paljon lunta. Suomalaiset hiihtävät, laskevat mäkeä ja luistelevat.

Helsingin Sanomat kertoo, että monia urheiluvälineitä on myyty paljon tavallista enemmän. Suksia, kelkkoja ja luistimia myydään paljon. Luistimista ja hiihtokengistä on jo pula joissakin urheiluliikkeissä. Myös kelkkoja on vähän tarjolla kaupoissa.

Lähde: Helsingin Sanomat

3 kommenttia artikkeliin ”Suksia myydään nyt paljon”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)