Stubb, Haavisto, Halla-aho ja Rehn suosituimmat

Teksti: Petri Kiuttu, lähde HS
Kuva: Lehtikuva / Markku Ulander
Uutinen julkaistu: 23.01.2024

Alexander Stubb, Pekka Haavisto, Jussi Halla-aho ja Olli Rehn ovat suosituimmat presidenttiehdokkaat. Jussi Halla-ahon kannatus on kasvanut paljon.

Pekka Haavisto ja Alexander Stubb ovat suosituimmat presidenttiehdokkaat. Ero Jussi Halla-ahoon on kuitenkin pienentynyt. Helsingin Sanomat julkaisi maanantaina uuden kyselyn. Kyselyn mukaan Alexander Stubbin kannatus on 22 prosenttia, Pekka Haaviston 20 prosenttia ja Jussi Halla-ahon 18 prosenttia. Neljäntenä on Olli Rehn. Rehnin kannatus on 12 prosenttia.

Li Andersson saa kuuden prosentin kannatuksen ja Jutta Urpilainen viiden prosentin kannatuksen. Mika Aaltolan kannatus on kolme prosenttia. Sari Essayah ja Harry Harkimo saivat yhden prosentin kannatuksen.

Helsingin Sanomien kysely tehtiin 17.–20. tammikuuta. Kyselyn toteutti Verian.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)