Selkosanomien painettu lehti ja verkkolehti uudistuvat

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Heidi Ahlström / Selkosanomat
Uutinen julkaistu: 17.09.2021

Selkosanomat uudistuu tänä syksynä. Ensimmäinen uusi painettu lehti ilmestyy perjantaina 24. syyskuuta.

Selkosanomissa on jatkossa aina 20 sivua. Lehden koko, sivumäärä ja sisältö uudistuvat.

Selkosanomat ilmestyy tästä syksystä lähtien painettuna kahdeksan kertaa vuodessa. Neljä lehteä julkaistaan syksyllä ja neljä keväällä.

Painetun lehden lisäksi uudistuu myös Selkosanomien verkkolehti.

Myös Selkosanomien ruotsinkielinen sisarlehti LL-Bladet uudistuu. Myös lehden nimi muuttuu. Lehden uusi nimi on Lätta bladet.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste