Puolueet tutuiksi: Kristillisdemokraatit

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019
  •  5 kansanedustajaa
  •  Tunnettuja ehdokkaita: Päivi Räsänen, Peter Östman, Antero Laukkanen, Pentti Hietanen

www.kd.fi

Vaalilupauksia:

• Vaalimme kristillisiä arvoja.

• Lapsiystävällisempi yhteiskunta.

• 1 000 euron vauvaraha lapsiperheille.

• Vanhustenhoito ja sote-palvelut kuntoon. 1 000 uutta hoitajaa vanhustenhoitoon.

• Turvallisuuteen voimavaroja:  1 000 uutta poliisia. Kovempia rangaistuksia seksuaali- ja väkivaltarikoksista.

• Kotimaista ruokaa ja energiaa pitää suosia.

Kuuntele juttu

2 kommenttia artikkeliin ”Puolueet tutuiksi: Kristillisdemokraatit”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste