Puolueet tutuiksi: Keskusta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019
  • 48 kansanedustajaa
  • Tunnettuja ehdokkaita: Antti Kaikkonen, Annika Saarikko, Matti Vanhanen, Sami Helle.

www.keskusta.fi

Vaalilupauksia:

• Suomesta pitää tehdä maailman  ystävällisin maa lapsille.

• Kaikkialla Suomessa täytyy voida asua, tehdä työtä ja yrittää.

• Kaikilla on mahdollisuus oppia ja kehittää itseään.

• Kotimaista ruokaa pitää suosia.

• Keskusta ehkäisee syrjäytymistä ja rakentaa oikeudenmukaista maailmaa.

Kuuntele juttu

2 kommenttia artikkeliin ”Puolueet tutuiksi: Keskusta”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste