Punaisia raitiovaunuja Tampereelle

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva / Tampereen Raitiotie Oy
Uutinen julkaistu: 10.10.2018

Tampereella kulkee pian tiilenpunaisia raitiovaunuja.

Tampereen kaduilla kulkee 19 raitiovaunua vuonna 2021. Tamperelaiset saivat äänestää raitiovaunujen väristä. Tiilenpunainen väri voitti. Se sai 59 prosenttia äänistä.

Tiilen väri sopii hyvin Tampereelle. Kaupungissa on paljon vanhoja tiilirakennuksia.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste