Pukuja arvioitiin tarkasti

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.12.2017

Linnan juhlien naisten pukuja tarkkailtiin jälleen. Minttu Räikkösen puku oli yleisön suosikki.

Linnan juhlien naisten juhlapukujen tarkkailu on tärkeä osa Suomen itsenäisyyspäivää. Näin tehtiin tänäkin vuonna.

Suomen lipun sininen ja valkoinen olivat tietysti paljon esillä puvuissa. Illan aikana nähtiin myös useita kokonaan valkoisia mekkoja. Puvuissa oli myös paljon punaista ja vihreää.

Yleisön suosikiksi nousi Minttu Räikkösen puku. Minttu Räikkönen on kilpa-autoilija Kimi Räikkösen vaimo. Rouva Jenni Haukion vihreä mekko tuli toiseksi.

Myös kansallispuvut olivat suosittuja. Esimerkiksi entinen presidentti Tarja Halonen käytti vanhaa kansallispukua. Sen malli oli otettu puvusta, jota käytettiin kauan sitten Eurassa Varsinais-Suomessa.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste