Prinssi William tapasi presidentti Sauli Niinistön. Prinssi toi Niinistölle kirjeen isoäidiltään kuningatar Elisabetilta Britanniasta.
– Tässä on viesti kuningattarelta hyvälle ystävälle, prinssi William sanoi.
William tutustui muiden muassa Icehearts-toimintaan. Iceheartsin tavoite on estää lasten syrjäytymistä. Keino on jääkiekon pelaaminen. Prinssi William tarttui jäähallissa itsekin mailaan. Hän laukoi pari kiekkoa maaliin.
Ruotsin prinssi Daniel vieraili Suomessa samaan aikaan kuin William.
Prinssit vierailivat Slush-tapahtumassa. Siellä on yrityksiä, joilla on uusia ideoita tietotekniikan soveltamisesta. William sai Slushissa lahjaksi kaksi keppihevosta. Ne on tarkoitettu hänen lapsilleen.
