Poikasia Korkeasaaren eläintarhassa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.09.2020

Korkeasaaren eläintarhan amurinleopardikissat saivat poikasia.

Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.

Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.

Yksi kommentti artikkeliin ”Poikasia Korkeasaaren eläintarhassa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)