Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.
Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.
Korkeasaaren eläintarhan amurinleopardikissat saivat poikasia.

Amurinleopardikissan pentu.
Korkeasaaren eläintarhaan muutti viime vuonna amurinleopardikissapari. Nyt kissat ovat saaneet kolme poikasta.
Amurinleopardikissa on kotoisin itäisestä Aasiasta. Amurinleopardikissa on kotikissan kokoinen.
Eläintarhat pitävät eläimiä hyvänä, koska ne voivat auttaa suojelemaan eläimiä sukupuutolta