Mukavaa kesää!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Kaisa Kaatra
Uutinen julkaistu: 24.06.2024

Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa kesää!

Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.

Oikein mukava kesää!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)