Mukavaa kesää!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Kaisa Kaatra
Uutinen julkaistu: 24.06.2024

Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa kesää!

Selkosanomat lomailee kesäkuun lopussa ja heinäkuussa.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.

Oikein mukava kesää!

4 kommenttia artikkeliin ”Mukavaa kesää!”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)