Mitä haluat tietää koronaviruksesta? Vastaa Selkosanomien kyselyyn

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 05.06.2020

Mitä mieltä olet Selkosanomien koronauutisista?
Mitkä ovat vaikeita asioita koronauutisissa?
Vastaa kyselyyn. Voit voittaa palkinnoksi selkokirjan.

Arvoisa Selkosanomien lukija,

Selkosanomat julkaisee paljon uutisia koronaviruksesta.

Haluaisimme tietää,

mitä mieltä olet Selkosanomien uutisista,

jotka kertovat koronaviruksesta.

Millaista tietoa koronaviruksesta kaipaat lisää?

Vastaa neljään kysymykseen.

Vastaamiseen menee 5 – 10 minuuttia.

Arvomme vastaajien kesken kolme selkokirjaa.

Vastauksesi ovat meille tärkeitä.

Teemme vastausten avulla entistä parempia uutisia.

Pääset kyselyyn tästä:

Neljä kysymystä Selkosanomien koronauutisista

Kuuntele juttu

2 kommenttia artikkeliin ”Mitä haluat tietää koronaviruksesta? Vastaa Selkosanomien kyselyyn”

  1. Krone-virus tappaa nuoret ja vanhat eivät sulje pois ketään, mutta sterilointi ja etäpesu on välttämätöntä

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste