Maria Ohisalo on uusi ympäristö- ja ilmastoministeri

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.06.2022

Maria Ohisalo on palannut ministeriksi. Ohisalo on Suomen hallituksen ympäristö- ja ilmastoministeri.

Maria Ohisalo on vihreiden puheenjohtaja. Ohisalo sai lapsen viime vuoden joulukuussa. Hän oli vanhempainvapaalla. Ohisalo palasi töihin tämän viikon tiistaina.

Maria Ohisalo toimi ennen vanhempainvapaataan hallituksen sisäministerinä.

Emma Kari oli hallituksen ympäristö- ja ilmastoministeri Ohisalon vanhempainvapaan ajan. Vihreiden puheenjohtajana toimi Ohisalon vapaan ajan Iiris Suomela.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste