Mäntyniemen peruskorjaus alkaa

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / Seppo Samuli
Uutinen julkaistu: 19.02.2024

Suomen presidentin virka-asunnossa eli Mäntyniemessä alkaa peruskorjaus maaliskuussa. Peruskorjaus on perusteellinen remontti.

Suomen uusi presidentti ei voi muuttaa maaliskuussa Mäntyniemeen, koska presidentin virka-asunto on remontissa. Presidentti Alexander Stubb muuttaa Munkkiniemeen Suomen valtion vierastaloon.

Mäntyniemen remontti valmistuu keväällä 2026. Remontti maksaa 55 miljoonaa euroa.

Mäntyniemi valmistui vuonna 1993. Raili ja Reima Pietilä suunnittelivat Mäntyniemen.

Yksi kommentti artikkeliin ”Mäntyniemen peruskorjaus alkaa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)