Maailman parasta lakritsia Kouvolasta

Teksti: Betty Marschan
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.01.2021

Kouvolan Lakritsi on valittu maailman parhaaksi lakritsitehtaaksi.

Englantilainen aikakauslehti LUXlife valitsi maailman parhaan lakritsin valmistajan. Voittaja oli suomalainen Kouvolan Lakritsi.

– LUXlife valitsi Kouvolan Lakritsin yhdeksi maailman parhaista tuotteista. Se osoittaa, että meidän makeisemme ovat hyviä.

– Meillä on pitkä historia. Olemme tehneet lakritsia jo vuodesta 1945 alkaen. Toivon, että palkinto auttaa meitä myymään enemmän makeisia Britanniaan, sanoo Kouvolan Lakritsin omistaja Timo Nisula.

Keväällä 2020 Kouvolan Lakritsi teki maailman suurimman karkkipussin ennätyksen. Pussi oli täynnä lakritsia, ja se painoi 832 kiloa.

Lähde Il

Kuuntele juttu

4 kommenttia artikkeliin ”Maailman parasta lakritsia Kouvolasta”

  1. Valitsi. Oli. Valitsi. Osoittaa. Ovat. On .olemme tehneet. Toivon . Auttaa. Sanoo. Teki. Oli. Painoi.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste