Englantilainen aikakauslehti LUXlife valitsi maailman parhaan lakritsin valmistajan. Voittaja oli suomalainen Kouvolan Lakritsi.
– LUXlife valitsi Kouvolan Lakritsin yhdeksi maailman parhaista tuotteista. Se osoittaa, että meidän makeisemme ovat hyviä.
– Meillä on pitkä historia. Olemme tehneet lakritsia jo vuodesta 1945 alkaen. Toivon, että palkinto auttaa meitä myymään enemmän makeisia Britanniaan, sanoo Kouvolan Lakritsin omistaja Timo Nisula.
Keväällä 2020 Kouvolan Lakritsi teki maailman suurimman karkkipussin ennätyksen. Pussi oli täynnä lakritsia, ja se painoi 832 kiloa.
Lähde Il
Valitsi. Oli. Valitsi. Osoittaa. Ovat. On .olemme tehneet. Toivon . Auttaa. Sanoo. Teki. Oli. Painoi.
Kiva ja Toivottavasti tämä tuote toimii Onnistuneesti.
mina luin hauska uutiset koska
britanniaan ja kouvolla jutelevat karkkipussin
hauska uutiset
Hyvä mainos ja hyvä merkki Kouvolasta.