Lukuhetkiä ympäri maata

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Tasavallan presidentin kanslia
Uutinen julkaistu: 16.02.2016

Maailman ääneen lukemisen päivä on keskiviikkona 24. helmikuuta.

Maailman ääneen lukemisen päivää vietetään 24. helmikuuta.Selkokeskus osallistuu päivään Luetaan ääneen selkokirjaa -kampanjallaan. Monen ryhmäkodin ja toimintakeskuksen työntekijät lukevat silloin ääneen selkokirjaa.

– Ääneen lukeminen on läsnäoloa ja osallisuutta, toteaa Jenni Haukio, Suomen presidentin Sauli Niinistön puoliso. Jenni Haukio on kampanjan suojelija.

Jos lukeminen on hankalaa, yhteinen lukuhetki antaa mahdollisuuden kuulla uutisia tai tarinoita.

Lue lisää lukutapahtumista: selkokeskus.fi.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Lukuhetkiä ympäri maata”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste