Kolmelle nuorelle tuomiot murhasta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.09.2021

Helsingin käräjäoikeus antoi tuomiot Koskelan henkirikoksesta viime perjantaina. Oikeus antoi kolmelle nuorelle tuomiot murhasta.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kolme nuorta vankeuteen murhista. Nuoret miehet olivat tapahtuman tekoaikaan 16-vuotiaita. Myös uhri oli 16-vuotias.

Nuoret tekijät saivat tuomiot murhasta. He joutuvat vankilaan 8-10 vuodeksi. Koska tekijät ovat alaikäisiä, he joutuvat olemaan vankilassa kolmasosan tuomioista.

Nuoret tekivät murhan Helsingin Koskelassa 4. joulukuuta vuonna 2020. Kaksi tekijää tunsi uhrin pienestä saakka. Kolmas tekijä tutustui uhriin vasta viime syksynä.

Oikeuden mukaan tekijät käyttivät poikkeuksellisen raakaa väkivaltaa.

Lähde Yle

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)