Kauppakeskus järjesti id-juhlan

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.07.2016

Itiksen kauppakeskuksessa Helsingissä vietettiin ensimmäistä kertaa id al-fitr -juhlaa.

Juhla päättää muslimien paastokuukauden ramadanin. Kauppakeskuksessa järjestettiin keskiviikkona alennusmyyntejä ja perhejuhla id al-fitrin kunniaksi.

Itis on Suomen ensimmäinen kauppakeskus, joka on järjestää juhlan omissa tiloissa. Kauppakeskus toivoo, että se saa näin uusia asiakkaita. Juhla tuo paljon asiakkaita ja kauppojen myynti kasvaa.

‑ Kauppakeskus haluaa edistää monikulttuurisuuden kaupallista hyödyntämistä, sanoi kauppakeskuksen markkinointipäällikkö Anna Homén.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Kauppakeskus järjesti id-juhlan”

  1. Hyvä homma! Hienoa että yrittäjät ovat huomioineet uuden asiakasryhmän. Kauppa se on joka kannattaa, sanoo suomalainen sananlasku!

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste