Käteistä rahaa nostetaan jälleen pankkiautomaateilta.
Keväällä käteisnostot vähentyivät huomattavasti. Pankit eivät aio vähentää enää automaattien määrää.
Ihmiset nostavat automaatista jälleen käteistä rahaa.
Nainen nosti käteistä pankkiautomaatilta Oulussa.
Käteistä rahaa nostetaan jälleen pankkiautomaateilta.
Keväällä käteisnostot vähentyivät huomattavasti. Pankit eivät aio vähentää enää automaattien määrää.
hyvä oli