Kansa ostaa maitotuotteita

Teksti: Lähde HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 24.04.2012

Jogurtti, juusto ja rahka maistuvat suomalaiselle.

Suomalaiset ostavat paljon maitotuotteita, vaikka maidon kysyntä onkin laskenut. Etenkin rahka ja jogurtti käyvät hyvin kaupaksi. Voita kaupattiin jokaista suomalaista kohti kilo enemmän kuin aiempina vuosina. Jokainen suomalainen käyttää vuodessa seitsemän kiloa voita. Myös juustot käyvät hyvin kaupaksi. Voin suosion huima kasvu selittyy viime vuonna alkaneella karppausinnostuksella.

Rahka taas sisältää paljon proteiinia ja vähän rasvaa. Se sopii terveydestää huolehtivalle ihmiselle. Rahka sopii hyvin vähähiili-hydraattista ruokavaliota noudattavalle ihmiselle.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Kansa ostaa maitotuotteita”

  1. Terve,
    Kiitos paljon uutisesta. Se on tosi hyvää uutinen. Ja nyt minä tiedän että mihin kaikki maidon pakketit menevat kauppasta niin nopeasti.
    😀

    Ja rahka on myös hyvää syödä koska se on tervellinen ja sisältää paljon protenia. Minun keho tarvitsee protenia koska minulla ei ole paljon mukelija.

    Kiitos paljon!

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste