Kalojen elämää kamerassa

Teksti: Maria Österlund
Kuva: WWF livekameran kuvaa
Uutinen julkaistu: 24.10.2018

Ympäristöjärjestö WWF esittää suoraa lähetystä kalojen elämästä. WWF on lähettänyt kameran kuvaa eri eläinlajien elämästä jo usean vuoden ajan.

Internetissä on voinut seurata aiemmin suoraa lähetystä esimerkiksi saimaannorpan elämästä.

Luontolivessä voi nyt seurata taimenen elämää pinnan alla. Taimenkamera tarkkailee kalojen elämää koskessa. Kamera on sijoitettu koskeen, koska siellä on taimenelle sopivia kutupaikkoja.

Ympäristöjärjestö toivoo, että ihmiset kiinnostuvat lähetysten avulla taimenten ja muiden vaelluskalojen elämästä. Sisävesien taimen on harvinainen ja erittäin uhanalainen kalalaji. Sen suojelu on tärkeä asia.

Luontoliven kameraa voit katsoa internetin osoitteessa luontolive.wwf.fi tai Luontolive-appin avulla mobiilisovelluksissa.

Lähde WWF

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste