Juhannuksena on viileää ja poutaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.06.2017

Suomen keskikesän ykkösjuhlaa juhannusta vietetään potaisessa säässä. Ilma ei kuitenkaan ole kovin lämmin.

Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan juhannusaattona perjantaina 24. kesäkuuta on pääosin poutaa. Lämpötila jää reiluun 10 asteeseen Pohjois-Suomessa ja Lapissa. Etelä-Suomessa voi olla jopa +18 astetta lämmintä.

Sunnuntaina sää lämpenee hiukan, mutta silloin alkavat myös sateet. Juhannuksena saattaa myös tuulla melko kovaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)