Jennin ja Saulin poika sai nimen

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.04.2018

Presidenttiparin vauva on saanut nimen. Pojan nimi on Aaro Veli Väinämö. Poika syntyi helmikuun alussa. Piispa Eero Huovinen kastoi pojan viime lauantaina. Ilta-Sanomien mukaan pojan sukunimi on Niinistö.

Aaro on rouva Jenni Haukion ensimmäinen lapsi. Presidentti Sauli Niinistöllä on aiemmasta avioliitosta kaksi aikuista poikaa.

Pojan nimestä kerrottiin Niinistön Facebook-sivulla. Ihmiset onnittelivat heti Niinistön ja Haukion perhettä Facebookissa.

– Onnea ihanasta nimestä pikkumiehelle, kirjoitti yksi onnittelija.

– Väinämön jopa arvasin, totesi toinen. Sauli Niinistön toinen nimi on myös Väinämö.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)