Presidenttiparin vauva on saanut nimen. Pojan nimi on Aaro Veli Väinämö. Poika syntyi helmikuun alussa. Piispa Eero Huovinen kastoi pojan viime lauantaina. Ilta-Sanomien mukaan pojan sukunimi on Niinistö.
Aaro on rouva Jenni Haukion ensimmäinen lapsi. Presidentti Sauli Niinistöllä on aiemmasta avioliitosta kaksi aikuista poikaa.
Pojan nimestä kerrottiin Niinistön Facebook-sivulla. Ihmiset onnittelivat heti Niinistön ja Haukion perhettä Facebookissa.
– Onnea ihanasta nimestä pikkumiehelle, kirjoitti yksi onnittelija.
– Väinämön jopa arvasin, totesi toinen. Sauli Niinistön toinen nimi on myös Väinämö.
Lähde STT
