Selkosanomat lomailee heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein lämmintä ja mukavaa kesää teille kaikille!
Selkosanomat toivottaa lukijoille oikein mukavaa kesää. Heinäkuussa lehti on tauolla, uusia juttuja julkaistaan elokuussa.

Selkosanomat on tauolla heinäkuussa. Julkaisemme uusia uutisia jälleen elokuussa.
Selkosanomat lomailee heinäkuussa.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.
Oikein lämmintä ja mukavaa kesää teille kaikille!
Hyvä kesä Teilekin!! ja lämmista auringoista