Hyvää joulua!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Shutterstock
Uutinen julkaistu: 22.12.2023

Selkosanomat toivottaa hyvää joulua.

Selkosanomat toivottaa oikein hyvää ja rauhallista joulua.

Selkosanomien toimitus lomailee jouluna ja vuodenvaihteessa. Verkkolehdessä ei julkaista uusia uutisia. Seuraavat uudet uutiset julkaistaan viikolla, joka alkaa maanantaina 8. tammikuuta 2024.

Selkosanomien seuraava painettu numero (numero 1) jaetaan kotiin perjantaina 16. helmikuuta 2024.

Yksi kommentti artikkeliin ”Hyvää joulua!”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)