Helsingissä oli ennätyksellinen risteilykesä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Helsingissä kävi viime kesänä ennätysmäärä risteilymatkustajia.

Helsingissä vieraili viime kesänä yli 600 000 risteilymatkustajaa. Se on uusi ennätys. Helsingin satama oli vuonna 2019 Euroopan vilkkain matkustajasatama.

Helsingissä kävi viime vuonna 303 risteilyalusta. Alusten määrä ylitti ensimmäistä kertaa 300:n rajan. Helsingin ja Tallinnan matkustajamäärä kääntyi jälleen kasvuun.

Lähde Yle

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste