Helsingin uusi keskustakirjasto Oodi avataan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 04.12.2018

Helsingin keskustakirjasto Oodi on nykyaikainen ja avara kohtaamispaikka.

Keskustakirjasto Oodi sijaitsee Kansalaistorilla. Lähellä on muita Töölönlahden julkisi rakennuksia, Kiasma, Musiikkitalo ja Finlandia-talo.

– Oodi on Pohjoismaiden nykyaikaisimpia rakennuksia. Oodia voi käyttää moniin tarkoituksiin, se on monipuolinen ja hyvin muunneltavissa. Haluamme siitä olohuoneen helsinkiläisille ja matkailijoille, Arkkitehtitoimisto ALAn Antti Nousjoki sanoo.

Oodi on avoinna varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan. Kirjasto on auki jokaisena viikonpäivänä.

Oodin avajaiset on avoin tapahtuma kaikille. Avajajaisia vietetään 5.–6.12.

Lisätietoa internetissä: oodihelsinki.fi.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Helsingin uusi keskustakirjasto Oodi avataan”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste