Autoja romutetaan paljon

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.07.2021

Suomessa romutetaan tänä vuonna vanhoja autoja paljon enemmän kuin aiemmin.

Suomessa romutettiin yli 40 000 vanhaa autoa toukokuun loppuun mennessä. Kesällä romutettuja autoja on jo paljon enemmän.

Suomessa ei ole koskaan aiemmin romutettu näin paljon vanhoja autoja. Suomessa romutetaan tänä vuonna ehkä jopa yli 90 000 vanhaa autoa.

Ihmiset haluvat romuttaa vanhat tarpeettomiksi käyneet autonsa, koska siitä saa palkkion. Vanhasta autosta maksetaan romutuspalkkio.

Lähde Yle

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste