Turun kaupungintalo ja sitä ympäröivät rakennukset vajoavat. Siksi niiden perustukset vahvistetaan ja ne kunnostetaan.
Arkeologit tekevät kaivauksia kunnostuksen aikana. Arkeologit ovat jo löytäneet kolikoita 1500- ja 1600-luvuilta. Lisäksi he ovat löytäneet keramiikkaa ja lasia 1600- ja 1700-luvuilta.
Arkeologit eivät ole vielä löytäneet mitään todella vanhaa tai jännittävää. Paljon maata siirrettiin pois 1800-luvulla, kun kaupungintalo rakennettiin. Turku perustettiin 1200-luvulla, joten se on Suomen vanhin kaupunki.
