Anneli Auer saa ison korvauksen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.09.2016

Anneli Auer saa yli puoli miljoonaa euroa.

Se on korvaus siitä, että hän oli vangittuna syyttömänä.

Anneli Auerin aviomies Jukka S. Lahti murhattiin kotona Ulvilassa vuonna 2006.  Anneli Aueria epäiltiin murhaajaksi. Poliisi vangitsi hänet.

Monien vaiheiden jälkeen oikeus totesi, että hän on syytön.

Lähde Yle

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste