Äiti Amma vieraili Suomessa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Kuva M.A. Math, Intia
Uutinen julkaistu: 20.11.2019

Intialainen hyväntekijä Äiti Amma vieraili Suomessa marraskuun puolivälissä. Amma halasi tuhansia ihmisiä.

Äiti Amma jakoi viisauksia ja halauksia Espoon Areenalla kahden päivän ajan marraskuun puolivälissä.

Amman elämäntehtävä on köyhyyden ja kärsimyksen vastainen toiminta. Hän jakaa oppejaan Embracing the World -hyväntekeväisyysjärjestönsä kautta.

66-vuotias Amma on halannut elämänsä aikana kymmeniä miljoonia ihmisiä. Hän haluaa ilmaista rakkautta ja lämpöä halaamalla. Äiti Amma on vieraillut Suomessa jo 15 kertaa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste