Hän työskentelee Vantaan Myyrmäessä R3-yhdistyksessä nuorten parissa. Yhdistys yrittää parantaa maahanmuuttajanuorten asemaa ja ehkäisee syrjäytymistä.
Ibrahim saapui Suomeen Somaliasta 10-vuotiaana. Mr Maahanmuuttajan valitsee Suomen Pakolaisapu.
Tämän vuoden Mr Maahanmuuttaja on 29-vuotias Aadan Ibrahim.
Kuvassa on tämän vuoden Mr Maahanmuuttaja Aadan Ibrahim.
Hän työskentelee Vantaan Myyrmäessä R3-yhdistyksessä nuorten parissa. Yhdistys yrittää parantaa maahanmuuttajanuorten asemaa ja ehkäisee syrjäytymistä.
Ibrahim saapui Suomeen Somaliasta 10-vuotiaana. Mr Maahanmuuttajan valitsee Suomen Pakolaisapu.