Selkolehtien uusi aika alkaa
Selkosanomat ja ruotsinkielinen sisarlehti Lätta bladet ovat kokeneet aikamoisen muodonmuutoksen. Lehti näyttää aivan erilaiselta kuin aiemmin. Se myös tuntuu kädessä erilaiselta. Se on tarkoituskin.
Tästä eteenpäin Selkosanomat ilmestyy kerran kuukaudessa. Vuodessa ilmestyy kahdeksan 20-sivuista lehteä. Painetut lehdet ilmestyvät syyskuusta joulukuuhun ja helmikuusta toukokuuhun. Muulloin uutisia ja juttuja julkaistaan verkossa.
Selkosanomien verkkolehti on täysin uusi. Verkosta löytyy jatkossa uutisia, joita ei ole painetussa lehdessä. Verkkolehteä on nyt helppo lukea mobiililaitteella, vaikkapa älypuhelimella.
Me täällä toimituksessa olemme tyytyväisiä selkolehtien uuteen ilmeeseen. Toivon, että myös sinä lukija olet tyytyväinen. Näin suuri muutos vaatii tietenkin totuttelua. Aluksi uusi lehti ja verkkolehti saattavat tuntua vierailta tai oudoilta. Toivonkin, että otat rohkeasti yhteyttä ja kerrot, mitä mieltä olet uudistuksesta.
Mukavaa syksyä!
