Kaikki eivät kuitenkaan voi jäädä kotiin. Sairaaloissa tarvitaan juuri nyt paljon ammattitaitoista henkilökuntaa. Sairaanhoitajat ja lääkärit ovat todella raskaassa tilanteessa.
Opettajat työskentelevät etätöissä kotona. Myös he ovat todella tärkeitä tässä tilanteessa. Uskallan väittää, että yhteiskunta ei pysyisi pystyssä ilman opettajia.
Koronavirus on erityisen vaarallinen riskiryhmille. Ikä ja sairaudet ovat riskitekijöitä. Valitettavasti riskiryhmien suojaus ei ole onnistunut Suomessakaan.
Monet vanhukset ovat kuolleet hoivakodeissa. Poikkeustila vaatii erittäin huolellisia toimia. Esimerkiksi siivoojien työ on nyt todella tärkeää.
Muistakaa kiittää arjen sankareita!
			
kiitos joko påivä minä sain uutta sanat