Uusi Lada myyntiin Venäjällä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Gaurav Malik
Uutinen julkaistu: 01.12.2015

Venäläinen autonvalmistaja Avtovaz on tuonut markkinoille uuden Lada-henkilöauton.

Lada Vesta -mallista odotetaan uutta venäläisen keskiluokan suosikkia. Vaikka Venäjällä valmistetaan uusia ja edullisia autoja, kansalaiset ostavat mieluummin länsimaisia merkkejä.

Uutta Ladaa kehutaan tyylikkääksi. Ensi vuonna myyntiin tulee katumaasturi Lada Vesta Cross. Venäjällä Vesta maksaa 7 000–8600 euroa. Lada oli myös suomalaisten suosikkiauto aina 1990-luvulle saakka.

Lähde IL

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)