Thaimaassa nähtiin tiikereitä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.08.2020

Thaimaan länsiosassa on tallentunut kameraan kuvia tiikereistä. Thaimaassa ei ole nähty tiikeriä neljään vuoteen.

Kolme nuorta indokiinantiikeriä tallentui videolle kevättalvella. Thaimaassa elää 160 tiikeriä luonnossa.

Luonnonsuojelujärjestö WWF:n mukaan tiikerikannat ovat lisääntyneet Intiassa, Nepalissa, Bhutanissa, Venäjällä ja Kiinassa.

Kuvassa oleva tiikeri tallentui videokameraan Thaimaassa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste