Thaimaan rannoilla on hiljaista

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.03.2022

Thaimaan lomakohteissa on edelleen hiljaista. Matkailijat katosivat Thaimaasta koronapandemia takia.

Thaimaa oli suosittu kohde lomailijoille ennen koronapandemiaa. Nykyään Thaimaan matkailukohteissa on hiljaista. Thaimaan matkailuala on kärsinyt suuresti koronasta.

Nyt Thaimaa yrittää saada matkailijat takaisin. Thaimaa otti käyttöön uudet turvallisuusohjeet ja se tekee matkailijoille koronan pikatestejä. Kaikki matkailijat testataan silloin, kun he saapuvat maahan. Jos matkailijalla on kaikki koronarokotteet, hän pääsee lomalle ilman karanteenia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste