Teinipojan ampuminen nosti kohun

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.03.2012

Chicagossa mielenosoittajilla oli kyltti, jossa luki ”ei ole laitonta olla musta”.

Useissa kaupungeissa Yhdysvalloissa on ollut mielenosoituksia mustan teinipojan ampumisen takia. Mielenosoittajat ovat kantaneet kuolleen Trayvon Martinin kuvia. Chicagossa mielenosoittajilla oli kyltti, jossa luki ”ei ole laitonta olla musta”.

Mustaihoinen Martin ammuttiin aidatulla asuinalueella helmikuussa. Hänet ampui vapaaehtoiseen naapuripartioon kuulunut valkoinen. Martin oli aseeton ja käveli rauhallisesti kadulla. Mielenosoitukset alkoivat, kun kävi ilmi, että poliisi ei ole pidättänyt ampujaa.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Teinipojan ampuminen nosti kohun”

  1. Afrikkalaiaet pilaavat hetkessä kanarian hienot lomasaaret !
    Ehdottomasti totaalinen kielto afrikkalaisille ja merivalvonta natolle ”täysin oikeuksin” kiellon noudattamiseksi !

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste